CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. január 4., hétfő

7. fejezet

Ezt a fejezetet Ginnának küldöm. Igen Ginna a tied:). REméélem tetszik majd amit olvastok. Puszi

/ Bella szemszöge/

Hihetetlenül boldog vagyok. Istenem, soha de soha nem éreztem magam így. Jó oké, akkor is ott voltam mikor Jacob bevésődött, de az teljesen más. Ő Mike. A kicsi Mike. Aki most már nem az én Mike-om, mert meg kell osztozzak rajta Kírával. De ez nem zavar, sőt. Elképesztően boldog vagyok. A szerelem a legfontosabb dolog a világon.

" A szerelem a megbocsájtás, megértés, kommunikáció és érzelem. A humor meg a másod hegedüs." zengte egy hang a fejemben.
Hirtelen eszembe jutott Edward. Megbocsájtás.. Talán.. Talán ő is szeret még..
Igen. Biztos szeret. Eldöntöttem ,hogy felhívom Alice-t. Úgy éreztem ,mintha kicsattannék a boldogságtól. Gyorsan a kagylóhoz kaptam, majd hirtelen megálltam. Meglepem őket. Ez lesz a legjobb. Bevágtam magam a kocsiba és hajtottam.
Megbocsájtás.. Még mindig ott zengett fülemben ez a szó. Nem tudom, hogy az agyam, miért mutatta ezt a hangot nekem, de azt hiszem megértettem mi a lényege. Meg kell bocsássak Edwardnak. Muszáj. Csak akkor lehetek boldog ha velem van. Ezt mindig is tudtam és most ,hogy újra láttam.. hát ez csak só volt a nyílt, vérző sebre. Már le is fékeztem a Cullen ház előtt. Nem kopogtam. Csak kinyitottam az ajtót. Épp a lépcsőn lefelé rohant egy nő, akit azelőtt soha sem láttam.
- Szia. Miben segíthetek? -kérdezte édes mosolyt öltve.
- Szia. Bella vagyok. Muszáj beszélnem Edwarddal. -mondtam határozottan. Szavaim hallatán a nő szeme elsötétült. Vicsorgott. Majd olyan hihetetlen dolog történt ami eddig még soha. Ez a vámpír nő rám morgott. Abban a pillanatban ,mikor elrugaszkodott a földtől, Emmett a távolból neki ugrott ,miközben Esme és Jasper elém álltak. Honnan kerültek ide? És miért ugrott nekem ez a nő? Na meg egyáltalán, ki a fene ez? Mind megválaszolatlan kérdés..
- Tanya! -üvöltött a lépcső tetejéről Edward. Odakaptam a fejem. Az én gyönyörű szerelmem. Annyira hiányzott ,hogy a karjaiban tartson. Ehelyett ,nem hittem a szememnek. Oda ment az Emmett karjai közt rángatózó nőhöz. Megsimogatta az arcát. Nem értek semmit.
Egyszer csak Rose halál nyugodtan beillegeted magát a nappaliba.
- Nyugi kis csaj! -mondta Tanyanak címezve, olyan kedvességgel, hogy azt hittem nem is ő beszél. - Gondolj bele, pár hét és esküvő. Ez nyugtasson meg, oksi? -mondta , nekem meg még jobban elhomályosultak a gondolataim. Majd mikor Edwardra néztem ,mindent értettem. Ő és Tanya pár héten belül.. nem tudtam kimondani a szót. Alice odarohant hozzám és kedvese háta mögött bűnbánó arcot vetett felém. Következő pillanatban megragadta a csuklóm és az erdő felé húzott.
-Bella, láttam mit akarsz mondani Edwardnak.. Tudom, hogy ez most amit láttál.. de ez teljesen más.. -mondta hadarva. Mintha neki kéne szabadkozni.
- Nem Alice. Soha, még a gondolat sem fog felmerülni bennem, hogy szeressem, azt akit legjobban gyűlölök a földön. És ez a személy Edward Cullen. -mondtam, majd összerogytam és néma zokogásba kezdtem. Alice az ölébe vont és nyugtatólag simogatta a hátam..

" Vége Edward. Örökre vége.."

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

ohh istenem elsőő :)

olyan szuper lett és nem is írok többet csak siess :D

∂óяι írta...

ohh istenem igen első vagy:)

köszi Alice:D sietek sietek.

Névtelen írta...

Nagyon jó lett, remélem Edward csinál valamit és remélem lesz valami, hogy újra együtt elgyenek, folytatást gyorsan.
Szia, csak így tovább, király vagy!!!

∂óяι írta...

köszi Gianna.
Majd kiderül..
puszi

A. írta...

Wow
Szegény Bella:(
Áhh remélem megoldódik minden:)
Várom a következő részt:)

∂óяι írta...

Jah én is kicsit sajnálom..
de hát majd kiderül h mi lesz...
puszi

Anyíta írta...

hűűű. Ez nagyon ott. Volt :)
Én tudtam, hogy ez lesz. Szinte tudtam :)
persze várható volt, de akkor is... Tudtam :)
Húúúúúúúúúúú
ezek után alig várom a kövit. :)
pusz

Wonnie írta...

Istenem!!!
Ez annyira izgi lett!!!
TAnyát még mindig utáljuk :P... Edward is picit...na jó nagyon hül*e hogy Tanyát válassza...:S
MAjd alakulnak a dogok...
Látom sikerült ma a friss :P ...csak így továbbra is!!!
Pux

Yuuki írta...

jaj pedig majdnem békülés
utáljuk Tanyát...
Eddy meg hül*e, hogy Tanyát válassza..
béküljenek ki hamar

várom a folytatást...ja és joh lett

∂óяι írta...

Köszi csajok:)
Hát, majd kiderül ,hogy kibékülnek-e, de Bellát nagyon kiakasztották a látattok, szóval nem ígérek semmi jót..
Anyíta. Persze ,hogy tudtad, te vagy Alice2. a mi kis médiumunk:D
MERT TE TUDTAD!!
Jajj közösen utáljátok Tanya-t..
De igazából ő nem tett semmit, az az egyetlen hibája, hogy Bella a főhős nem ő:D:D
Amúgy meg, ha Tanya szemszögéből írnám, akkor teljesen logikus lenne ez az egész.
De ha ti utáljátok.. Kénytelen vagyok belépni az "UTÁLJUK TANYA-T" Klubba..
Értetek bármit:)
Köszönöm még egyszer a dicsérő szavakat. Melengetik keblemet:P:D xD

puszi

mesi28 írta...

Szia!
Nagyon megerendültem a végén, a könnyeim majdnem kicsordultak, de hát én ilyen túlérzékeny idióta csaj vok, nézd el nekem:)
És én is mek az UTÁLJUK TANYÁT klubba, ugyanis gyűlölöm a csajt, és most Rosera is naon haragszom, h arról az idiótáról meg, aki állítólag oda meg vissza van Bellsért, ne is beszéljünk!
Tudományos tény: MINDEN PASI HÜLYE!!!
Sorry, ez most kibukott...mint említettem csöppet lökött vok, és hangulatember XD
Szval naon tetszett
Alig várom a folytit!
Pusz
Mesi28

∂óяι írta...

MEsi:)
NEm baj, én is halál érzékeny vagyok. ÉS elmebeteg. Ha a napló blogom olvasod, ak rájössz h egy elmebeteggel van dolgotok:D bizony bizony.. Jajj istenem,, miért utáljátok így Tanya-t. Edward a fasz, nem ő. DE ez a személyes véleményem.. Am az is igaz, hogy Rose is sookkal nagyobb szar kavaró mint Tanya. DE m1.. Ti így gondoljátok.. :):)
Sietek a folytival..
puszi. hnap lesz..
DóNessmé

mesi28 írta...

Am igazad van, de Eddy fiúnak többet kell azér tennie, h megutáljam, mint Tanyának :D
Mer am én naon bírom az ilyen rómeó fazonokat:P
És akk üdv a kattantak klubbjában, mer én is az vok hehe XD

∂óяι írta...

Hát..:)
De Edyke eléggé.. nem is tudom. személy szerint nem bocsájtanék meg neki..
:D:D de ez én vok:) hehehe.
Jah új klubbtag.
Am volt egy olyan kijelentésem az öngyilkosságra, hogy meghalta magát és errrrre a bnőmmel megalapítottuk a "NEm magyarul beszélő, magyarul nem tudó magyarok klubbja:)"
nah ppusziiii

คภςรא írta...

jajj szegény Bella várom a folytatást

∂óяι írta...

én is sajnálom őt.. de ilyen a szerelem.. kiszámíthatatlan.. nah puszi

Klajcsiií írta...

Szia!
végre péntek és el tudtam olvasni az egész törid:)
nagyon jóó és várom a köviit, ami remélem minél hamarabb lesz:P
és utáljuk Tanyat!!XD rem Bella és ED majd kibékülnek..:D
puszii

∂óяι írta...

:D sietek a kövivel.:D
ígérem.. csak hétvége.. egy nap party. egy fél nap tanulás és egy fél nap család. na de sietek vele:)
pusziii