CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. január 3., vasárnap

5. fejezet

/ Bella szemszöge/

Szerencsére Trixi aznap többször nem hozta fel a Cullenekt. Miután Mike-kal megették amit rendeltek, fizettem és haza mentünk. Fiamnak még mennie kellett járőrözni.
- Na jó Anyu, én elindultam! -kiabált fel még az ajtóból.
- Ilyen a farkas élet. -motyogtam magam elé és elmosolyodtam. A szobában pakoltam. Behúztam a függönyt, meglocsoltam a virágokat, felsöpörtem. Egyszer csak észrevettem ,hogy Trixi az ajtóban áll és engem néz. Fogalmam sincs mióta figyelt.
- Szia. -mondta és szemei bűnbánóan csillogtak.
- Szia. -köszöntem vissza és egy hatalmas mosolyt küldtem felé.
- Ne haragudj. Nem lett volna szabad az étteremben kiabálnom. Én csak nem akarom ,hogy megint bántsanak téged.
- Jaj, kincsem. -öleltem magamhoz. Ha tudnék most tuti sírnék. Bele fúrta arcát a vállamba, és kettőnk helyett is zokogott.
- Csss.. minden rendben lesz..- hajtogattam és bronzvörös haját simogattam.
- Szeretlek -hüppögte a szemembe nézve.
- Én is szeretlek. Mindennél jobban. Te vagy az életem! -mondtam. Da ja vu érzésem volt. Mikor James elöl menekültünk Edward ugyanezt mondta nekem. Csak én nem hazudok, vele ellentétben.
- De őt is.. - mondta lányom, nekem meg a csodálkozástól elakadt a szavam. Úgy látszik ez ma könnyen megesik velem..

/ Edward szemszöge/

Van egy lányom. Ez nem lehet igaz. De mégis. Láttam. És Bella az anyja. Mintha minden amit akartam volna összejött csak nem akkor amikor igazán szerettem volna. Bellának élnie kellene. Kellene neki egy férj, akinek kávét főzhet, sok gyerek akikkel rohangálhat. De ő vámpír. Ki tette ezt vele. És ,hogy hogy van egy lányom? Az ő gondolatait se hallottam. De a nagydarab srácét igen. Láttam ,hogy a lányomat Beatrixnek hívják, de ő a Trixit jobban kedveli. Tetszett ez a név. Beatrix Cullen.. Bár biztos nem ez a vezeték neve, de szép álom ha van egy ilyen tökéletes családod, mint amilyen a mienk lehetne. De ez soha nem fog bekövetkezni. Mindenben én vagyok a hibás.. hagytam ,hogy ez történjen vele. Egyedül nevelte fel a lányunkat. El se merem képzelni milyen volt a szülés..
- Edward, megjött Tanya! - üvöltött fel Rosalie a földszintről. Szobám ajtaja kinyílt és Tanya futott be rajta. Nyakamba ugrott és megcsókolt.
- Szia édesem. Hiányoztam? -kérdezte. Teljesen elfelejtettem. Tanya..
- Öhm igen. - válaszoltam, és ,hogy leplezzem ,hogy hazudtam megsimogattam arcát.
- Akkor jó. Te is nekem. Rose-al elkezdtük szervezni az esküvőt. -mondta vidáman, majd kitáncolt a szobából ,én meg inkább meghaltam volna ebben a helyzetben..

/ Mike szemszöge/

Járőrözés előtt beugrottam a boltba, hogy meglepjem a fiúkat. Egész nap futkostak a határnál csórikáim, és biztos éhesek. Veszek nekik jó bár kolbászt meg kenyeret. Biztos körbeugrálnak. Elmosolyodtam, mert előttem volt a jelnet. Gyorsan leparkoltam a bolt előtt Apám Rabbit-jével. Beszaladtam. Nagyon siettem, hogy ne sejtsék meg a meglepetést, azzal ,hogy kések. Hihetetlen sebességgel lekaptam 5 pár kolbászt és 2 vekni kenyeret. Olyan hirtelen fordultam hátra, hogy nem vettem észre a mögöttem álló nőt, aki egy tál levessel cikázott a bolt hátsó részébe. Mikor megfordultam a nyakába ömlött az egész. Felsikított.
- Jesszusom ne haragudj. Nem figyeltem. -szabadkoztam hevesen a földet nézve, hogy merre ömlött ki a sok lé.
- Á! Nem történt semmi. -mondta. Hangja olyan volt a fülemnek, mintha angyalok énekeltek volna. A fejem egyből felkaptam és belenéztem abba a gyönyörű szembárba. Megtörtént. Megtaláltam életem értelmét. A nőt akit szeretek, imádok, tisztelek és a boldogsága mindennél fontosabb számomra. Ő is csak nézett rám. Kutatott tekintetemben. Felé nyújtottam a kezem.
- Szia. Mike Black vagyok. -mondtam, és mosolyogtam. Ő is ki akarta nyújtani a kezét, de lenézett és gyorsan megtörölte szoknyájában leveses karját, majd ő is felém tartotta.
- Szia. Kíra. Kíra Ottawa. -mondta és én lágyan megráztam a kezét. Bőre olyan volt mintha selyem lenne. Még mindig csak bámulni tudtam őt, mire csodásan elpirult. Olyan gyönyörű volt.
- Lenne kedved...? -kérdeztem de a szavamba vágott.
- Lenne! -mondta és fekete szempárja csillogott.
Éreztem én sem vagyok közömbös neki. Letettem a kolbászokat és a kenyeret, úgy hogy tekintetem még mindig ezen az istennőn volt. Ki mentünk és beszállt mellém a kocsiba, úgy ahogy volt, levesesen, mindenesen. A fiúk megértik ha ma nem megyek..

8 megjegyzés:

Anyíta írta...

hát ez is jó lett.
Tanya... pfujj :)
Várom a kövit, már most.
nagyon tetszik
Mi lesz még itt :)
na hajrá. :)
pusz

∂óяι írta...

köszii:)
aha.. Tanya kicsit, kemény húzás volt tőlem (hát még Edwardtól) de egy kis csavar sosem árt.:)
Talán lesz ma még friss.. de tanulnom is kell:/:D.
pusz<3

Névtelen írta...

Szia drága barátném!
Nagyon tetszett ez is!
És Tanya.....ismerős, ismerős xD
Amúgy nem hinném, hogy ma tudunk talizni :'(
és siess a kövivel, én is sietek majd jó ??!!!
csak olvasd el mit írtam ki, de ha fel rakom akkor felrakom

cupp-cupp xD

∂óяι írta...

Szijja édeském:)
JAh Tanya Tanya.. bocsesz:D:P de ez így beíllett a képbe:D nem ??
Jah szerintem sem, tanulnom kell, meg hát még egy fejit beírgértem (ha nem kettőt)!
Igen te is siess ám:)
Én is sietek:)

cupp-cupp xD

Wonnie írta...

Hello!
Elöször is nagyon tetszik a történeted!!! XD
Másodszor...én is emliteném Tanyát...de már mások megtették XD
Egy kis csavar sosem árt ;D
Harmadszor...tök jó hogy ilyen gyorsan raktál fel ennyi részt...én nem tok ilyen gyorsan frisselni, nem szeretek gépelni :S :D

Nah csak így tovább!
Pux

∂óяι írta...

Szió!
Örülök ,hogy tetszik xD
Tanya.. tudom, hogy mindenkinek jobb lenne ,ha Bellával jönne össze, de gondoljtaok bele.. Alice nem látta ,hogy Bella leugrott a szikláról, mióta Edward az erdőben hagyta Bellát nem tuddott róla SEMMIT, és a családja is ki volt borulva a depressziójától.. Tanya meg mindig érdeklődést mutatott felé szóval..
Hát tudod, sok ideje van az embernek ha nincs suli:D:D
puszi:)<3

Wonnie írta...

Sajna holnap már suli...:'( :'(
Igen megértem ezt a Tanyás dolgot...csak reménykedek benne hoyg ez változni fog :D Legalábbis jó lenne...:S :D
Suliidőben hogy fogsz frisselni???
AM rem nem baj...az odalamon kitettelek a kedveceim közé? :D
Pux

∂óяι írta...

jah tudom suli..:'(
lehet hogy változni fog.. de lehet hogy elveszi.. ez titok:)
suliidőben úgy h naponta max egyet rakok fel, de ha az nem jön össze akk kiírom:)
nem dehogy baj:D
SőT:)
köszi één is mindjárt kiraklak:):)

Pux xoxoxo